torsdag den 2. maj 2013

Sund mad + New in


Som i kan se, er jeg nu helt klart til eksamen! og hold da kæft hvor er det dyrt at handle sådanne ting ind. Heldigvis betaler jeg ikke selv, og det er jeg godt nok glad for. 400 kroner for de enkle ting. Bliver aldrig fan af, at skulle bruge penge på skolen.
- og så lavede min mor og jeg en meget, meget sund aftensmad og er stadig helt mæt pga. al den ananas. Det smagte rigtig lækkert og så gør det, det jo bare endnu bedre at det er sundt. Udover det, så har jeg været så heldig at vinde endnu en giveaway, yey! Jeg har også nået at tage sol, rydde op og været en tur hos min moster. Dagen i dag, har faktisk været rigtig god.
Hvad skal jeg så op i til mine eksamer?
De fag der blev trukket ud til min klasse var: Samfundsfag og Geografi - er meget tilfreds, gruer dog lidt for det der samfundsfag..

Hvad har i lavet i dag? Hvad skal i op i?

6 kommentarer:

  1. Elsker virkelig også ananas :D

    Kig forbi og smid en kommentar :)
    Knus // notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Mums, det ser lækker ud Mia!
    - Fine ting du har fået dig! Rigtig klar til eksamenerne! ;-)

    Knus Michelle, http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/ ♥

    SvarSlet
  3. Uha ja skoleting kan godt løbe op i pris... Men man skal jo have det! ;))

    Jeg skal op i mundtlig matematik og kristendom :))

    resofikka.blogspot.dk

    SvarSlet

Dejlige mennesker