torsdag den 6. juni 2013

Lækreste new in!


Jeg har fået en Iphone 4, yay! Min søde mor havde smadret sin egen mobil i går og skulle have en ny og så fik jeg også en. Skal lige vende mig til at skrive på den, med mine store pølsefingre, men ellers er jeg superglad!
Udover det vandt jeg igen en giveaway, de er altså hele 3 på kun 6 dage - det er bare så lækkert!! Har vundet makeup, en halskæde og et valgtfrit ud (af nogle bestemte selvfølgelig)

Har i en Iphone? Har i oplevet noget lækkert for tiden?

8 kommentarer:

  1. Ej, hvor lækkert! Er selv ejer af en iphone4 (min baby) ♥

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. kan jeg godt forstå! Jeg har haft min i 3 dage nu og elsker den allerede! :D

      Slet
  2. Jeg har også en iPhone, og jeg er så glad for den :D

    SvarSlet
  3. Har også en IPhone, er seriøst afhængig, ville ikke kunne overleve uden, haha <3

    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg godt forstå, haha! :D

      Slet
  4. Ingen Iphone her... 100 kroners samsung fra føtex er hvad jeg ejer - haha. ;)
    Men hvis jeg skulle have en smartphone, ville jeg helt klart have en Iphone<3


    resofikka.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Forstår jeg virkelig godt!! :D <3

      Slet

Dejlige mennesker