lørdag den 27. juli 2013

Dealfighter.dk


Da jeg kom hjem fra kæresten, var der ankommet en pakke til mig fra Dealfighter og der lå denne Black Mask. Jeg har længe gerne ville prøve den, da jeg har mange hudorme, især omkring næsen og hagen. Og der er jo ikke noget mere ucharmerende... eller jo, det er der nok. Men hvem vil ikke gerne have en lækker og pæn hud?
Jeg har hele tiden været for nærig til at købe den, for jeg gider ikke give 100 kroner på noget, som jeg egentlig ikke kunne forestille mig virkede. Men jov den gør den! jeg havde taget nogle fine billeder på jeg havde masken på, men mit webcam program havde åbenbart ikke gemt dem. virkelig øv! Du kan se på masken omkring hagen og næsen, hudormene som er er trukket med ud. Og nej selvfølgelig forsvinder de alle sammen ikke bare, men det hjælper og bruger man den over længere tid er jeg sikker på et lækkert resultat! og ved i hvad der er endnu bedre? I kan få den på Dealfighter for sølle 39 kroner! du sparer 60 kroner - i kan finde den her
Æsken indeholder en tupe, med 5-6 masker, men fordi jeg ikke har særlig uren hud, vil jeg nøjes med kun at bruge den omkring hagen, næsen og panden. Og jeg skal i hvert fald have mig en pakke til!

Er det ikke bare billigt?

4 kommentarer:

  1. Lyder helt vildt spændende, Mia!! Jeg har længe overvejet at købe dette, da jeg har utrolig mange urenheder - specielt i panden mellem øjenbrynene. Det er vildt irriterende. Bliver lige nødt til at spørge; har du prøvet det? Virkede det på dig? :)


    Forresten, flot blog du har, med nogle spændende indlæg og fine billeder. Håber du har lyst til at kigge forbi min blog, og måske blive fast læser? - jeg er i hvertfald fast læser af din blog nu.

    God weekend!

    Kathrine
    //kathrineisabella.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar :)
      Jeg har svaret på din blog, for at være sikker på du så min besked :)

      Slet
  2. Har lige set at tilbuddet nu er gældende igen med Black Masks til 39 kr.! (http://da.bownty.com/krop-velvaere)
    Jeg nåede ikke selv den sidste deal, men nu har jeg fået købt 3 stk. for at prøve dem af selv (:

    SvarSlet

Dejlige mennesker