søndag den 21. juli 2013

New In - Summer in Egypt

Jeg tænkte at jeg ville vise jer dejlige bloggere, hvad jeg købte, da jeg var i Egypten. Jeg købte faktisk ikke særlig meget, men er stadig super duper glad!! Denne gang har jeg massevis af de enkle ting, som det blev til, håber i overlever det og synes positivt om det.


Det var mine 3 dejlige navlepiercinger som alle er i ægte sølv. Jeg har givet det der svarer til 150 danske kroner for dem, så er virkelig glad for mit køb! Og nu til det sidste, men mit aller-allerbedste køb!!!


Som er min MULBERRY pung!! Den er dog ikke ægte, men det er jeg fuldstændig ligeglad med. Har bare gået og drømt om den vidunderlige pung lige siden sidste år, hvor jeg fortrød ikke at have købt en. 80 danske kroner, såsåsåsåså billigt!!!

Hvad synes i om mine nye køb? Kan i lide at der er så mange billeder?

27 kommentarer:

  1. Super sød og inspirerende blog du har dig! Jeg tænkte på om du havde lyst til at følges? Smid en kommentar på min blog hvis det lyster :))

    Knus Monique
    moniquemaries.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil jeg da super gerne! :)

      Slet
  2. Sikke nogle fine køb! :)
    Og rigtig fin pung... Selvom den ikke er ægte, er den stadig fin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes jeg bestemt også selv! :)

      Slet
  3. Den pung kan jeg godt forstå du er glad for! Den er helt vildt fed :)

    Vil du være så sød at tjekke min nye blog ud? Det ville betyde rigtig meget.
    Btw. Vil du følges? Hvis ja så smid eventuelt en kommentar på min blog :-)

    http://hannahfaurschouandersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kigger da lige forbi, og smider en kommentar hvis din blog er noget for mig :)

      Slet
  4. Ej, så flot! Jeg er vild med dine navlepiercinger og kan godt forstå du er glad for den pung! :-)

    Xx,
    Justanothersecretblogger.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med de navlepiercinger!

      Slet
  5. Tak fordi du vil følges, det betyder rigtig meget! jeg følger tilbage <3 god sommer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må også have en rigtig god sommer :)

      Slet
  6. Rigtig fin blog! Skal vi følges?
    Jeg følger dig nu, så håber du følger tilbage! :-)
    www.michellebentzen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kigger da lige forbi din blog! :)

      Slet
  7. Den navlepiercing med vindrue-klasen! Årrh den er smuk<3

    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er helt vild sød :)

      Slet
  8. Troede lige det var en ægte burberry taske!!! fede navlepiercinger!

    mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, nej desværre ikke, men næsten lige så godt! ;)

      Slet
  9. Super lækre! Er helt vild med navlepiercingerne! :)

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Er jeg også og så til den pris!

      Slet
  10. -Jeg har skiftet blognavn og har på den måde mistet alle mine følgere på bloglovin, bla dig. Jeg ville blive rigtig, rigtig glad hvis du har lyst til at følge mig igen på
    http://www.bloglovin.com/en/blog/9969873

    Knus Emilie, http://emiliedybro.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. Hvor er pungen lækker! Kan godt forstå du er ligeglad med om den er ægte :D Sikke et kup!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er helt vild glad!!! :D

      Slet
  12. Fede navlesmykker! :)

    Svar fra bloggen:
    Mange tak, jeg prøver så vidt muligt at gøre det interessant med talesprog, i stedet for det tørre. ;)

    Jeg har brugt "simple" som skabelon, så ikke noget fancy der. :D

    SvarSlet
  13. Så lækker pung! Og til 80 kr.. det er jo ingenting. Misundelse herfra :-)

    knus
    http://niendemaj.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, det kan jeg godt forstå! :D

      Slet
  14. Super fine ting!
    Sjovt, min veninde har også lige været i Tyrkiet og købt den samme pung, den er vildt fed :)
    Har du lyst til at følges?

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet

Dejlige mennesker