søndag den 28. juli 2013

New in


I går var jeg sammen med min far, og vi var i Netto for at handle ind. Jeg elsker altid at gå og kigge i alt deres rod, for nogengange dukker der noget godt op. I går var jeg heldig, jeg fandt nemlig denne håndcreme, til kun 17 kroner! Den er vildt lækker, en mild god duft, som minder mig om sommeren og det er helt klart en creme jeg vil bruge resten af sommeren. Med det taget i betrækning af, at jeg hader creme på hænderne, fordi de er fedtede i 100 år - men her tørrer de hurtigt ind og er bløde!
4 ud af 5 stjerner. Den 5 stjerne ville have været der, hvis bøtten havde været til mere feminin. hihi

Bruger i håndcreme?

13 kommentarer:

  1. Bruger creme hver dag tror jeg næsten :)

    www.emiliedybro.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Rigtig fin blog og fine billeder!
    Vil du kigge forbi min, og måske skrive en kommentar? :-)
    www.michellebentzen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! jeg kigger forbi :)

      Slet
  3. Altid skønt når man finder noget lækkert til billige penge :D

    SvarSlet
  4. Rigtig fin blog!
    Du må meget gerne tage et kig på min.
    http://by-olivia.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Der har vi jo et helt indlæg dedikeret til håndcremen! (jeg kom til at læse alle dine indlæg fra toppen hæhæ ;))

    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahhahahah, det sker jo! men ja, så god er den ;)

      Slet
  6. Elsker håndcrem! Du følger min blog med GFC og jeg ville høre om du ikke ville følge mig på Bloglovin' i stedet? Da jeg prøver at samle alle mine læsere et sted :) Følger dig nu!

    Hilsen Ida
    http://nuancerafsort.blogspot.dk

    SvarSlet

Dejlige mennesker