mandag den 26. august 2013

More new in


Se hvad jeg fik med posten i dag!! jeg er ellevild, for det er bare så lækkert. Havde vundet en giveaway om disse skønheder og så kom de endelig hjem. De er bare så fine og feminine. Jeg er bare så glad.
Ellers har jeg tilbragt dagen i skolen, det er virkelig kedeligt og savner allerede ferien. Jeg står op 3 kvarter tidligere, end da jeg gik i folkeskole, og kan godt mærke at jeg mangler det sidste. Jeg prøver så vidt muligt at gøre tingene klar til den næste morgen (Mad, outfit osv) og alligevel synes jeg, at jeg har for lidt tid...
Hvad synes i om Eos-produkter? 

8 kommentarer:

  1. Kan du ikke lige skrive hvad de alle sammen hedder?
    Kender nemlig ikke alle navene? :-)

    // Victoria Weaver.
    vicweaver@blogspot.com
    P.s fed blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo selvfølgelig :)
      De hedder: Sweet mint, Lemon drop, Strawberry Sorbet og Honeysuckle Honeydew

      Knus

      Slet
  2. Jeg har selv tænkt på at bestille disse hjem! :-)
    Kig endelig forbi min blog:

    etglimtafminverden.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Ih tillykke :-) Hvor er de fine. Jeg har den lyserøde med jordbær smag/duft .. Den er fin nok, men gør ikke noget fortryllende for mine læber som den er pisket op til at skulle <3

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtigt nok - udseendet på bøtten gør også meget. :) <3

      Knus

      Slet
  4. Åh, jeg elsker dem! Jeg har selv den grønne og røde - they're my babies!

    Malene Matzen
    www.malenematzen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. De er skønne og de ser fantastiske ud! :D

      Slet

Dejlige mennesker