lørdag den 3. august 2013

New in + Instagram

I dag var jeg i Netto med min far (Ligesom sidste lørdag) I lørdags fandt jeg en håndcreme og denne gang fandt jeg nogle covers. Der var en del forskellige og stod med 2 forskellige til sidst. Prisen var virkelig billig!! 25 kroner pr. cover. Jeg ved godt at man kan finde billigere på nettet, men så kan du få lov til at vente 3 uger+ før de kommer hjem fra Kina. Så jeg er rigtig glad for 'mit' køb, det var jo min far der gav. Jeg ved godt at det er det andet ''New in''-indlæg i dag, men måtte bare vise jer dem!
Udover det. Jeg har fået Instagram. Så smid jeres insta-navn i en kommentar og jeg tjekker den. I kan finde mig på ''Nissenmia'' og jeg følger altid tilbage.

Det til højre, var det jeg havde i forvejen

Hvad synes i om mine nye covers? Har i instagram?

14 kommentarer:

  1. Hold da op, sikke et røverkøb! :o)
    Har en instagram, ja; michelleeckert - går lige ind & følger dig, hihi! :-)♥

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg følger også dig nu! :-) <3

      Slet
  2. Nej hvor er den fed!! Det blå cover! :D

    Jeg har også instagram som jeg deler med min søster, vi kalder os: Resofikka
    Følger dig så snart jeg kommer på :))

    Knus<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med det!! :D
      - følger også jer derinde nu. :)

      Slet
  3. Hvor er de fede! Vidste ikke Netto solgte så billige covers :D
    Det blå er så retro at det er fedt :D Og det lyserøde er bare så fint og tøset, hihi.

    Jeg hedder AllThingsGlitters, hvis du vil kigge med hos mig :-)
    Så må jeg lige huske at følge dig, når jeg logger på!

    - Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Jeps, jeg hedder M_Vinther på IG :)
    Kommer snart til at køre Giveaways med både Sebastian og Moroccanoil på bloggen. Stay tuned.

    Kh Mette
    www.mettevinther.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh det lyder lækkert! og jeg følger også dig nu :)

      Slet
  5. Fede Cover!
    Jeg hedder demi_dawn på IG.
    Skal vi følges her på Blogger?

    Knuz Demi
    http://demidawns.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg vil da gerne følges! :)

      Slet
  6. Hvor er de flotte! Kan især godt lide den lidt matte lyserøde! :)
    Er du muligvis interesseret i at 'følges'? Du kan jo tage et kig forbi min blog og se om den er noget for dig, følger ihvertfald dig nu :)

    http://hvidekanter.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kigger da lige forbi! :)

      Slet
  7. Hedder "amaliefernande" på instagram, kig endelig forbi den :-)

    www.amaliefernande.blogspot.dk

    SvarSlet

Dejlige mennesker