torsdag den 22. august 2013

New in x3


Nu fik jeg endelig sat mig ned og blogget igen. wauw. jeg har virkelig ikke overskuddet til det for tiden. Som sagt, er jeg begyndt på STX og man skal lige vænne sig til, at skulle op lidt i 6 og først være hjemme halv 5. Det er en meget, meget lang dag. øvøv
Men nu har jeg fået 3 giveaways hjem. Min øjenskygge fra e.l.f. som jeg har nævnt for lidt tiden siden, 3 covers (som kom i dag) og en mascara fra Mirenesse. Har brugt øjenskyggen lidt, og den er VILDT god! mascaraen prøvede jeg i dag, dog er jeg ikke helt overbevidst om dens kvalitet endnu. Men det kan være det kommer, når jeg lige finder ud af, hvordan den skal lægges.
Jeg er virkelig glad for mine nye ting, og så glæder jeg mig til at få den nyeste giveaway hjem, som består af 4 eos læbepomader!

Hvad synes i om mine dejlige ting? Hvad vandt i sidst? 

6 kommentarer:

  1. Hvilken blog vandt du læbepomaderne på?
    Sidst vandt jeg et glattejern fra Ed Hardy :)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg vandt dem på denne blog pernillefriis.blogg.se :)

      Slet
  2. Fede iphone covers!

    Love Malene ♥
    justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet

Dejlige mennesker