fredag den 30. august 2013

Nyt projekt


Jeg er gået i gang med et nyt 'projekt' og det er så simpelt som at spare penge op. Det vil sige, at alle de små penge jeg har, bliver nu samlet i min flotte sparagris, som det er jo ikke er, men altså... så kan vi kalde det for: Spareglas. For ellers har jeg en tildens til altid at bruge dem på mad i kantinen eller slik, og det er virkelig dumt.
Og hvad spare jeg så op til? Jeg har ingen specielle tanker i hovedet lige nu. Jo der skal selvfølgelig være penge til en 1½ års gave som er lige rundt om hjørnet, men ellers sparer jeg bare op. Kunne godt tænke mig et kamera, men så skal der mange flere mønter i mit spareglas. Pengene kan også være til et flot kjole eller et par lækre sko, nu må vi se. Indtil videre er der 65 kroner i, yaaaay.
Så vil jeg gerne undskylde stilheden på bloggen, men jeg er bare så udkørt når jeg kommer hjem fra skole. øvøv

Har i en sparegris? eller et andet objekt i samler penge i?

7 kommentarer:

  1. Årh, kender godt det der med at spare op! - Er bare ekstremt dårlig til det, for kommer af en eller anden grund altid til at bruge pengene på lækkert nyt tøj, sko eller andet, haha! (Djævelen tager over;-))

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Meget simpelt, men super godt idé! Ku' være jeg sku' prøve at gøre det samme :-)
    Jeg har bare næsten aldrig penge på mig, svinger altid bare dankortet :P

    - Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahha, nu ejer jeg ikke et dankort, men ellers gjorde jeg nok det samme. :D

      Slet
  3. Jeg har prøvet, men bruger altid pengene på busbilletter eller tømmer den for at komme en tur i byen.

    Men det er en go' idé! Gid jeg havde rygraden.

    Anne Cathrine
    www.annecathrinebro.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Busbilletter har jeg efterhånden også brugt RIGTIG mange penge på, men nu har jeg fået rejsekort, som min mor sætter penge på! :D

      Slet
  4. Jeg er også begyndt at spare op fra denne måned, men dog til noget lidt større, nemlig en uddannelse jeg gerne vil tage, som koster 60.000 kr :-(

    SvarSlet

Dejlige mennesker