søndag den 29. september 2013

Ebay goodies #1

1: Ring, 5,45DKK 2: Blondekjole, 66,28DDK 3: Ring, 5,45DKK 4: Halskæde(Kors) 9,86DKK 5: Top, 62,73DKK 6: Sort taske, 71,10DKK, 7: Sort Pung, 13,33DKK, 8: Ørestikker, 5,45DKK, 9: Ring, 10,65DKK 
Jeg har lavet mit allerførste ebay-buy indlæg. Jeg har fundet nogle lækre ting frem til jer, som jeg heller end gerne selv vil have fingrene i.
Alle de ting jeg har fundet er der fri fragt på(Da jeg seriøst hader fragtpriser, de kan ødelægge alt). - Og så koster alt under 80DKK, så på den måde er i sikre på at undgå tolden - dejligt og smart!
Jeg ved godt collagen ikke er noget at råbe hurra for, men det er lidt svært med skæve billeder og så skal man lige ind i det. Håber i overlever *hihi*

Er der noget i kan lide?

10 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk heller aldrig købt noget på ebay, men måske skulle jeg snart prøve..
    fine ting du har fundet, nummer 2 og 3 kan jeg nok bedst lide ^_^

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det burde du! Der er så mange lækre, billige ting!

      Slet
  2. Super fine ting:)

    Tag et kig: liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Neeeej hvor er det nogle fine ting! :D

    SvarSlet
  4. Rigtig fine ting, du har fundet <3 Er især vild med clutchen og evigheds ringen :-)

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. De ting er også super fine! :-)

      Slet
  5. Den taske der ..
    Nøøøj, den er fed! Og pungen ! :D
    Hvordan finder jeg lige den taske og pungen? :s
    -
    Knus Mette
    -

    SvarSlet
  6. Hahaha
    Bare glem det :D
    Har fundet ud af det, skulle jo bare trykke . Baaah :b

    SvarSlet

Dejlige mennesker