lørdag den 21. september 2013

min insta @nissenmia


Ja.. et ret klassisk emne, men er ved at løbe tør for inspiration... Billederne er ikke de nyeste, men bare generelt hvad er der er på min instagram. Jeg ved virkelig ikke hvorfor der er så bredde mellemrum mellem billederne, for det er der ikke, når jeg laver indlægget. Er der nogle der ved hvorfor, så skriv det endelig! Min hverdag går med skole og det sædvanlige. Der sker egentlig ikke rigtig noget nyt, men jeg slapper meget af og tager tingene stille og roligt. Jeg er jo igang med en blog anbefaling og i kan stadig nå at være med lige her
Hvad er jeres instagram, altså hvis i har en. Og har nogle ønsker til blogindlæg?

10 kommentarer:

  1. Det er med bredden mellem billederne, er der også ved mig det er så irreterende! :-)
    Kunne være fedt med en spørgerunde!
    håber du vil skrive en kommentar tilbage: www.michellebentzen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rigtig øv! :-(
      - kigger lige forbi :)

      Slet
  2. Super inspirerende billeder!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Det er nu altså hyggeligt nok med et insta-indlæg engang imellem. Gør det også selv, når jeg er ved at løbe tør for inspiration ;-) Jeg hedder nsanne derinde.

    Knus
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Sikke en masse gode billeder ;)
    Jeg er selv vild med Instagram.. hedder fashionbysterup derinde :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg smutter lige forbi og kigger på dine billeder. :D

      Slet
  5. Fine billeder :)
    Jeg har også instagram.. Jeg hedder "Mizzepii" derinde :)
    God dag!
    Kh. Mizzepii.dk

    SvarSlet

Dejlige mennesker