søndag den 8. september 2013

New in - IPhone tilbehør


I går fik jeg 2 pakker hjem. Begge var 2 giveaways jeg havde vundet. Den ene bestod af en træningsarmbånd, som er meget praktisk, specielt hvis man løber (det gør jeg dog ikke, men hvis jeg gjorde) Den anden giveaway var et gavekort på 150 kroner til mobilios.dk. Jeg valgte en bumper i grøn, en cover og skærmbeskyttelse. Selvfølgelig valgte jeg skærmbeskyttelse til en IPhone 5, flot Mia...
Men jeg er meget glad for de andre ting! Pakker er noget af det bedste jeg ved. Udover det serverede jeg igår og tjente 700 kroner (YEYEYEYEYEY) Jeg har ikke været til penge i lang tid, så det føles dejligt. Jeg skal have købt en 1½ års gave, da min kæreste og jeg har været sammen i 1½ år d. 1 oktober. Regner med at bruge omkring 400 kroner på det, har i nogle gode idéer?

Hvad synes i om tingene? Har i nogle gode idéer, til en/flere gaver til 1½-års dag? 

6 kommentarer:

  1. Køb en stjerne til ham! Tag ham med på en tur i en park, ud under stjernehimlen giv ham den. Klad den Mia (du skal give den et navn), hvis han spøger hvorfor dit navn - skal du sige at der allerede er en stjerne der hedder (dit kærestes navn), og han står lige her med dig. Bare en Idé :)
    Køb en her:
    http://osr.org/da/

    Hilsen Ida
    http://nuancerafsort.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Står fakrisk og mangler et af de der armbånd, da mit gamle er blevet væk!!
    Elsker dit sover med frihedsguinden :)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er selv helt vild med det!

      Slet
  3. Elsker giveaways.

    Jeg har en giveaway kørende på min blog, du må hjertens gerne deltage, hvis du har lyst: http://annejeppesen.blogspot.dk/2013/09/bloggens-frste-giveaway-taske-must-haves.html

    (Tror dog ikke der er noget derimellem din kæreste ville blive glad for at få i gave, men måske du selv kan bruge det? :p)

    - Anne / www.annejeppesen.blogspot.dk

    SvarSlet

Dejlige mennesker