fredag den 27. september 2013

New in


Goddag! sikke et skønt vejr det har været i dag. Jeg var ikke i skole i dag, fordi jeg skulle en tur på Roskilde sygehus. Som regnet fik jeg ikke svar på, hvad det er jeg fejler, men heldigvis har jeg fået noget tidligere som har virket.
Men det skal jo handle om 'New in'
Jeg har fået en navlepiercing af min søde veninde Maria, den er så fin og enkel og jeg glæder mig til at få den i og se, hvordan det ser ud. Udover det, har jeg købt et tøjstativ. I må kun se toppen af det, fordi det passer ikke rigtig ind i mit værelse endnu. Har nogle ting som skal ud osv. Jeg ved godt at bøjlerne er møg grimme, haha, og derfor vil jeg smaddergerne en tur i Søsterne Grene og købe nogle vaskeri bøjler.
Ps. det nederste billede er bare for at vise jer, hvor god jeg er til at rydde op. hihi
Har i navlepiercing eller tøjstativ? Hvad har i lavet i dag?

5 kommentarer:

  1. Dejligt med nogen nye ting engang imellem søde :-) God weekend!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det nogle lækre ting - Hvad jeg kan se, ser det ud til du har et hyggeligt værelse♡.
    KNUS & KRAM ♡
    http://cillleerr.blogspot.dk/

    SvarSlet

Dejlige mennesker