mandag den 30. september 2013

Outfit


Ja altså jeg er godt klar over at man ikke kan se alt og hele outfitet, men det er rart svært at tage sådanne billeder uden en hjælper. Og jeg er smaskforelsket i både mine nye makeupbørster (som jeg har fået af min kæreste, se dem her) og så også i mit rederingsprogram, som min kæreste faktisk også har skaffet mig. Hvad skulle jeg dog gøre uden ham? Vi har forresten 1½ års dag i morgen, ufatteligt at tiden er gået så stærkt!
Desuden, er der nogle af jer læsere som har goodiebox og har fået mere end en enkelt box, vil i så ikke skrive det til mig? For jeg er lidt i tvivl om hvordan betalingen foregår...

Har i goodiebox? 

4 kommentarer:

  1. Jeg er medlem af Goodiebox. Du betaler 139,- den 10'ende i hver måned, og modtager boksen den sidste dag i måneden cirka.

    Du kan også købe måneds abonnementer 3, 6 eller 12 måneder, hvor der så kommer rabat på. Og du er ikke bundet til dit abonnement. Du kan til enhver tid opsige det, ved at skrive en mail eller ringe til dem :-)

    Knus Mia <3
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for svaret! det er virkelig dejligt at du tog dig tid til det :-) Knus

      Slet

Dejlige mennesker