fredag den 11. oktober 2013

Hold øje med bloggen!


Jeg sender lige en hilsen, fra en meget kedelig Latin time *hihi*
Jeg har simpelthen haft så travlt med afleveringer og lektier for tiden, desværre... Men nu er jeg tilbage! Jeg har fri her klokken 12:50 og så kan jeg give mig selv ferie. Det er rigtigt lækkert. Jeg har ikke så mange faste planer endnu, men jeg skal til Tyskland op mandag og til fødselsdag på onsdag. Ellers skal jeg være sammen med kæresten og tror jeg overtaler ham til at tage i svømmehallen.
Billederne er fra i går aftes, hvor jeg prøvede at lave en sund aftensnack, men det blev bare til et æble, som jeg forsøgte at ligge i en fin cirkel. Gik ikke så godt, men forsøgte da..
Jeg vil lige fortælle jer, at i skal huske at holde øje med bloggen senere i dag, for der kommer nemlig en møglækker giveaway om den flotteste v-ring.

Glæder i jer til en giveaway?

4 kommentarer:

  1. Uh, lyder alt for lækkert med den giveaway!
    Hav en rigtig god dag ♥

    Knus ♥

    SvarSlet
  2. Hvor lækkert! - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet

Dejlige mennesker