søndag den 27. oktober 2013

New in | En lækker giveaway


For et par dage siden modtog jeg en pakke med dette indhold. Det var en giveaway som jeg har vundet! Jeg elsker når der er lidt forskellige lækkerier, så derfor blev jeg ellevild da jeg modtog en mail om at jeg havde vundet.
Lakken skal have et par gange, men det er en rigtig fin farve. Øreringene kan man jo altid bruge ikke sandt? og The Boby Shop laver jo bare de lækreste produkter!
Derudover er jeg igang med et opsparingsprojekt, kan i gætte hvad det er mon? 2 hints - det koster et par tusinde og vil gøre god gavn på bloggen. Har i nogen idé?

2 kommentarer:

  1. Umiddelbare gær vil da klart være enten en ny computer eller et kamera;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, en af tingene er rigtigt :O)

      Slet

Dejlige mennesker