fredag den 4. oktober 2013

New in - shoes


I dag da jeg ankom hos min kæreste lå der endnu en del af min 1½ års gave. Jeg havde fundet disse lækre stiletter på Members.com til sølle 89 kroner, sat ned fra 399 kroner, så jeg måtte bare eje dem! Jeg fortalte ham, at jeg ønskede mig dem og se hvad jeg fik. hihi, han er så sød
Jer der følger mig på instagram, har måske allerede set skoene da de er blevet lagt derind. Hvis i vil se dem i farve, kan i finde billedet på min insta @nissenmia
Skoene er lidt af en smagssag tror jeg. Enten kan man lide dem, ellers kan man ikke. Fair nok - men jeg er uden tvivl i den første kategori!
- Ud over dette, afsluttede jeg min første AT-forløb i denne uge med et 7-tal, så jeg holder weekend med glæde.

Hvad synes i om mine nye sko?

13 kommentarer:

  1. Hvor er du dog skønne!
    Og hold da op en sød kæreste du har!!

    Knus
    www.tresmaaord.dk

    SvarSlet
  2. http://allblack.tictail.com/products

    Tjek min webshop

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kommentere bare for reklamere - du kunne i det mindste have sagt noget om indlægget eller bloggen, for en god ordens skyld ;)

      Slet
  3. Wow hvor er de fantastisk flotte!!

    Håber du vil tage et kig forbi min blog, og evt. smide et spørgsmål eller to i min spørgerunde: http://behindtheattitude.blogspot.dk/2013/09/sprgerunde.html

    Knus

    SvarSlet
  4. Det er altså også en lækker deal Member.com har gang i - der er virkelig mange flotte sko imellem :)

    SvarSlet
  5. Svar
    1. hihi, min mor kan ikke fordrage dem :D

      Slet
  6. Hvor er de bare fede! :D

    / Nana http://www.chiclightning.com

    SvarSlet

Dejlige mennesker