torsdag den 28. november 2013

Cocopanda fejrer Black Friday


I anledningen af Black Friday, har http://www.cocopanda.dk/ lavet det vildeste tilbud! Man kan spare mindst 25% på alt, undtaget GHD. Tilbudet gælder dog kun fredag ud, så altså fra 00:00 om natten, til 23:59. Udover det, er der også gratis fragt! - derfor skal du skynde dig at slå til, hvis du gerne vil gøre et fantastisk kup.
I kan komme til Black Friday shoppen lige her

Jeg har fundet lidt ting frem, som ønsker mig til jul. - Det kan måske bruges som lidt inspiration til jer?
Marc Jacobs - Denne parfume er så fantastisk! Den dufter himmelsk og flasken er gude smuk. Prisen er dog ikke helt min prisklasse, så derfor er den kommet på min ønskeliste. Pris: 625,00kr

glóMinerals Body Smoothing Salt Scrub - Jeg har længe været på jagt efter en body scrub. Denne indeholder en blanding af nødvendige olier og salt fra det døde hav. Den skulle rense dybt og så ser den super feminin ud! Pris: 319,00kr

Orofluido Beauty Elixir - Jeg har hørt så meget godt om denne olie! Derfor er den kommet på ønskelisten. Jeg har en anden hårolie, men den er min hovedbund ikke så glad for, derfor ville jeg elske at prøve den. Den har en dejlig fornuftig pris, så hvis den ikke lander under juletræet, så er den til at betale selv. Pris: 99,00kr

Tangle Teezer - Dette er endnu en ting, som jeg kun har hørt fantastiske rygter om. Den skulle være ufattelig god og efter man har eget en tangle teezer, skulle man vidst aldrig have lyst til at gå tilbage til almindelig børste/kam igen. Den skader og slider ikke håret under udregningen, derfor ville den være perfekt til mig, som ønsker lidt sundere hår. Pris: 129,00kr

glóMinerals gloEye Shadow - Hvis der er noget jeg elsker og aldrig får nok af, så er det øjenskygger. Det er altid dejligt at have mange at vælge imellem, når man vil lægge den perfekte makeup. Denne hedder Sand Pebble, den er meget neutral og kan bruges stort altid. Pris: 139,00kr 

Dette er dog kun et meget lille udvalg, ud af alle de lækre ting som jeg kunne finde på deres side. Julegaver kan i øvrigt byttes frem til d. 15 januar!

Kom til Black Friday shoppen lige HER - HER - HER - HER - HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejlige mennesker