onsdag den 13. november 2013

Collage | Ønsker til advent


Jeg har lavet en collage over ting som jeg gerne vil have til advent. To af stederne, der er flere billigere ting, fordi jeg elsker at få en masse forskelligt. Undskyld den grimme sorte streg, men er ikke så god til photoshop endnu og jeg ville være sikker på, at i kunne skælme imellem dem.
Jeg ved ikke hvor dyre advents gaver i får, men jeg får for omkring 100-200 kroner.
Smid en kommentar hvis i vil have et link til nogle af tingene.

Får i advents gaver, hvis ja, hvad er budgettet så på? Kan i lide nogle af tingene?

6 kommentarer:

  1. Det er nogen fine ønsker du har. Super lækre, tøsede ting <3 Jeg får ikke adventsgaver selv, nej. Men jeg bor hellere ikke hjemme :b

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihih ja okay, så kan jeg godt forstå det. Så må man forkæle sig selv lidt ;-)

      Slet
  2. Hej, fed blog du har! Kig gerne forbi min! :)

    wasteyourtimee.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Super lækre ting!
    Kig endelig forbi:

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet

Dejlige mennesker