mandag den 2. december 2013

Blackmasks fra ebay


For efterhånden lang tid siden, fandt jeg disse blackmasks på ebay (Der står godt nok Black Head på, men ved sgu ikke rigtig hvad forskellen er). 10 stk. for 16 kroner tror jeg det var (Fragten var gratis) og det kunne jeg selvfølgelig ikke stå få.
Min kæreste (som er jordens sødeste og dejligste) gav mig 2x10 pakker, så altså hele 20 styks. Jeg har læst at man skal bruge 1-2 om ugen, så jeg har i hvert fald til mindst 10 uger!
Jeg kan simpelthen ikke få mine arme ned. De var dog et par uger om at ankomme, men det er jo det der følger med, når man bestiller fra ebay.

Hvad synes i om blackmasks? Er det noget i bruger?

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker min peel off maske fra JorgObé. Den gör virkelig min hud så meget blödere og pænere!
    Vil gerne höre hvad du synes om dem du har fået tilsendt, når du engang har fået prövet dem :)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Sikke et kup! :)
    Giver du lige anmeldelse på dem, når du har brugt lang tid nok?

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet

Dejlige mennesker