onsdag den 11. december 2013

Members.com | Gør et kup.


I går kom der det vildeste tilbud på Members.com. Jeg sprang selvfølgelig til med det samme, da ens størrelser hurtigt kan være udsolgt. Jeg bestilte disse to som i ser på billedet og så bestilte jeg også en ekstra.
Den hvide var sat ned fra 349 kroner til 87 kroner. Den sorte var sat ned fra 179 kroner til 32 kroner. Den sidste som ikke er med på, var sat ned fra 179 til 44 kroner. Så det blev i alt til 163 kroner i alt + 39 kroner i porto.
Er i medlem af Members så smut der ind og gør et kup!

Bruger i members.com? 

13 kommentarer:

  1. Det var godt nok billigt :-D Og hvor er de fine! Ja - Jeg er også medlem af members, har dog ikke købt noget derfra endnu <3

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dette var også mit andet køb :-)

      Slet
  2. Jeg er faktisk medlem, men har aldrig brugt det. Super fine og billige kjoler du har fundet :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Var også medlem i laaaang tid, inden jeg brugte det første gang. :O)

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Fine kjole og rigtig billige i prisen!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvor er det vildt! Jeg er medlem og skal helt sikkert et smut forbi.
    Har købt et par Jeffrey Campbell sko der fra.
    Glemmer altid at kigge forbi - egentlig lidt trist, da man virkelig kan få nogle vildt fine og billige ting ind imellem.

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Wow hvor sygt, vildt fine kjoler :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! De er rigtig fine :)

      Slet
  7. Fedt :)
    Superfin blog.

    www.idaherself.blogspot.dk

    SvarSlet

Dejlige mennesker