søndag den 5. januar 2014

A beautiful sunset


Billedet tog jeg i dag, da jeg var på vej hjem i bilen med min mor. Det snyder faktisk en helt del, for sådan så det ikke ud inden jeg redigerede det. Det ligger også på min instagram @nissenmia - i må meget gerne følge mig hvis det lyster!
Derudover er jeg igang med at planlægge et masse forskellige indlæg! Regner med at der kommer et outfit indlæg imorgen.
Min ferie slutter i dag, skolen kalder i morgen og jeg er lidt nervøs. Jeg er kommet i ny klasse herefter grundforløbet, så det er vel altid lidt nervepirrende. Heldigvis skal min søde veninde Maria med og jeg kender også nogle i klassen i forvejen.

Er i startet i skole/på arbejde igen? Har i instagram?

6 kommentarer:

  1. Hvor er det flot!!
    Håber at du havde en god 'første skoledag' :)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det havde jeg! Var dog meget nervøs, haha :D

      Slet
  2. Smukke billeder! Håber du har haft en god dag :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Rigtig smukt billedet! :-)

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet

Dejlige mennesker