onsdag den 29. januar 2014

Giveaway | Lidt blandet

Jeg synes at det var på tide, at der kom en giveaway på bloggen. Jeg har samlet lidt ting, som jeg aldrig har brugt og tænkte at det måske var en anden derude som gerne ville vinde det i ser på overstående billeder.
Jeg tænker at jeg endnu en gang laver lodde-princippet. Du skal bo i Danmark eller have en dansk adresse som jeg kan sende pakken til, hvis du vinder.

1 lod (Som skal gøres) - Følge bloggen via GFC(Google Friends Connect) & kommentere indlægget med din email.
1 lod ekstra (Frivillig) - Skrive i kommentaren hvad i allerhelst ville have fra giveawayen, hvis i kun måtte vælge en ting.
2. lodder ekstra (Frivillig) - Følge mig via. bloglovin + liket med det lille hjerte derinde.
2. lodder ekstra (Frivillig) - Følge mig på instagram @nissenmia. Hvis i gør dette, så skal i kommentere jeres brugernavn, så jeg kan tjekke op på det.
I kan derfor i alt deltage med 6 lodder.

Husk at skrive hvor mange lodder i deltager med og hvilke punkter i har udført. I skal også huske jeres email, så jeg kan kontakte jer hvis i vinder. Er punkterne ikke gjort, gælder deltagelsen ikke. 
Håber i har lyst til at deltage!

Giveaway slutter d. 13 februar, på min fødselsdag!

20 kommentarer:

  1. Følger dig nu via bloglovin :)
    Hvad er det for en gadget som viser dine instagram billeder?<3

    -Caroline
    http://beautifulmagasin.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Email: Mycowpillow@gmail.com
    Jeg følger selvfølgelig via GFC!
    Hvis jeg kun måtte vælge en ting fra giveaway'en, så ville jeg have valgt et armbånd. De er så smukke!
    Så følger jeg på Bloglovin' og har liket med et lille hjerte.
    I alt 4 lodder - jeg krydser fingre! :) Knus!

    SvarSlet
  3. Lækker give away.
    Følger dig via GFC - 1 lod
    Masken vil jeg vild gerne prøve - 1 lod
    Følger dig selvfølgelig også via bloglovin og har givet indlægget et lille hjerte - 2 lodder
    Det må give 4 lodder i alt :)

    Håber jeg bliver den heldige - Pernille ( pernille_kjaer(a)yahoo.dk )

    SvarSlet
  4. Jeg deltager med 4 lodder og ville meget gerne vinde fingerringene
    Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Følger via GFC
    Følger og liker via Bloglovin'
    Så med denne kommentar deltager jeg med 4 lodder :-D
    Black head har jeg hørt så meget om, så den er jeg vild for at prøve.
    X'er fingre og håber, JEG vinder :-)
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  6. Følger via GFC
    Følger via bloglovin' og likede indlægget
    Jeg vil vildt gerne vinde sløjfen, den er så fin, og jeg tror, den kunne se vildt sød ud - specielt i krøllet hår :)
    Mit brugernavn er @annamulla :)
    Deltager derfor med 6 lodder

    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg deltager med 6 lodder:
    Følger dig via GFC.
    Jeg vil nok helst have sløjfen, da den er super sød.
    Følger dig via bloglovin og har liket med det lille hjerte.
    Følger dig på instagram, under navnet marielerche1.
    Min e-mail: marielerche@live.dk

    SvarSlet
  8. Deltager med 4 lodder (følger ik insta). Neglelakken er da bare for lækker!!!

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  9. Deltager med 4 lodder. (jeg følger ikke på instagram.)
    Jeg ville allerhelst vinde armbåndene eller neglelakken. Nok allermest armbåndene fordi det er sådan nogle man kan bruge til alt. :-)
    Vh. Christina Stoldt
    christinabstoldt@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med fire lodder og vil, hvis jeg vinder, glæde mig særlig meget til at prøve Volume Boosteren. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med to lodder :-) Jeg ville blive rigtig glad for at vinde armbåndene!

    Therese S
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Følger dig med Google friends
    Ville aller helst vinde øjenvipperne
    følger dig på ig, lilahjort

    Lilahjort@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :)
      Jeg kan desværre ikke se, at du følger mig på ig.

      Slet
  13. Deltager med fire lodder, følger dig nu via bloglovin :-) jeg vil allerhelst vinde den fine hårsløjfe :-)
    Juliejensen73@icloud.com

    SvarSlet
  14. God mandag aften!

    Dejlig blog du har og dejlig give away.
    Jeg vil meget gerne deltage i din gode måde at stille opgaven op på.
    Jeg deltager med 4 lodder, via GFC og via Bloglovin, har liket og jeg ville vælge en black head maske.
    Men hele din sammensætning er fantastisk.

    de bedste hilsner fra Tina Hoffbeck, uglen3@gmail.com
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Super gode giveaway og blog.

    Jeg deltager med alle lodder.
    jeg følger via GFC, bloglovin, instagram og har liket et lille hjerte. Jeg er nu ret vil med black head maskerne.
    MEN vil selvfølgelig vinde det hele, for det nogle lækre sager!

    Knus Cecilie Laura Olsen, cilllerol@gmail.com

    HAR SELV EN GIVEAWAY PÅ MIN BLOG:
    http://ceciliesfashionblog.blogspot.dk/2014/02/giveaway-h-neckless.html

    SvarSlet
  16. Jeg følger via GFC og BL og ville vælge ringen. (4 lodder).

    - Line
    viploh@msn.com
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  17. Jeg følger dig via GFC, BL og IG
    og hvis jeg skulle vælge, ville det nok være et armbånd (de er virkeligt flotte) :-)

    så 6 lodder til mig :-)
    mvh
    Katrine - aksgk(a)hotmail.com
    insta: katrine_kastberg
    BL: https://www.bloglovin.com/aksgk

    SvarSlet
  18. jeg deltager med 4 lodder, og hvis jeg kunne vælge en ting, ville jeg vælge volume bosteren
    marie6100@hotmail.com

    SvarSlet

Dejlige mennesker