torsdag den 30. januar 2014

Goodiebox januar | Så skuffet!


I dag hentede jeg min goodiebox på posthuset. Jeg har glædet mig som et lille barn, fordi der gik ekstra tid, da decemberboxen kom tidligere. Dog var der knap så et glædeligt udtryk på min ansigt, da jeg åbnede boksen. Denne gang indholdt den nemlig kun 1 full-size produkt.
Jeg husker klart og tydeligt, at da jeg meldte mig til abonnementet, så stod der 2-3 full-size produkter. Jeg ved ikke om det er blevet lavet om, for efter de har lavet hjemmesiden om, så står der i hvert fald ikke mere noget om, hvor mange der kommer til at være i.
Jeg er dybt skuffet, dette er uden tvivl den dårligste goodiebox jeg nogensinde har fået. Udover produkterne fik jeg også en rabat kode på 100,- til Zalando. Men den kan kun bruges ved køb på minimum 600,-

Hvad var der med i kassen?
MILK_SHAKE CONDITIONING WHIPPED CREAM - 100 ml. koster 99,-
A-DERMA SENSIFLUID CLEASING OIL - 250 ml. koster 129,50,-
PREMAE CLEMENSY MULTI-VIT SERUM - Est. pris for 100 ml. i DK 249,-
NAOBAY EXTRA NOURISHING RICH CREAM - Est. pris for 50. ml i DK 399,-
NIVEA CREME CARE - 250 ml. koster 22,95,-

Kan i forstå jeg er en smule skuffet eller jeg bare lidt af en kælling? Abonnere i selv på goodiebox?
ps. husk min giveaway lige **her**

14 kommentarer:

  1. Det er da klart, at du er skuffet! :O
    - Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ej, det kan jeg da godt forstå! Der er da heller ikke særligt spændende ting i boksen :(

    SvarSlet
  3. Ej hvor øv :-/ Især når der stod at der var 2-3 fullsize produkter da du tilmeldte dig.. Skod hvis de har lavet det om!
    Nå, men bortset fra det har jeg kun hørt godt om den der Milkshake ting :D

    Rigtig god weekend!
    Knus Louise Lykke

    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ret skod! Har også selv hørt god om den, så glæder mig til at få den i brug! :D

      Slet
  4. Forstår godt din skuffelse, det pænt nederen! :-O

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja så trist! Specielt når man har ventet i så lang tid :(

      Slet
  5. A-derma flasken lyder meget lækker!

    Knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Ej hvor er det bare skuffende! :o)

    Kig meget gerne forbi, har en meget vigtig meddelelse på min blog ♥

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Ja du har ret, ser lidt kedelig ud♥

    xoxo
    christina♥
    http://wordsbychristina.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også virkelig trist! :(

      Slet

Dejlige mennesker