lørdag den 4. januar 2014

Januar udsalg | Part 1

I går var jeg jo ude og shoppe med min mor. Jeg fik købt en helt masse lækkert og det tog det også lidt på pengene. Jeg har valgt at dele mine indkøb op i 2 indlæg. Først et indlæg med en masse ting som ikke er tøj(det her) og så et indlæg med tøjet som jeg købte.
Jeg ved godt nogle af de samme ting går igen på billederne, men det går vel nok. Derudover elsker, elsker, elsker jeg mit nye kamera. Jeg er stadig på ingen måde inde i det endnu, men det kommer vel med tide. Lige så at tage billeder til bloggen. Men øvelse gør mester. 

Billedet her var bare lige for, så i kunne se halskæden ordentligt. 

Der er 2 ting som ikke er kommet med på billederne. Det ene er en lille glasneglefil og det andet er sådan en ting du sætter håret op med.
I kan faktisk se en hurtig peek  af hele mit indkøb på min instagram @nissenmia!

Hvad synes i om mine nye ting? Har i selv fået udnyttet januarudsalget?

17 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre ting! Halskæden er vildt fin :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Sikke lækre ting <3 Hvad hedder dine nye Essie lakker? Du må meget gerne give review på skrubbemasken :-)

    Har faktisk ikke været ude og jage. Men kunne godt finde på det her i løbet af næste uge.

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er desværre ikke hjemme lige nu, så kan ikke tjekke det før imorgen. Men så smider jeg lige en kommentar med navnene! Og jeg vil super gerne lave et review af masken - elsker at få ønsker til indlæg! :D

      Slet
    2. Den røde: The Lace is on
      Den blå: Midnight Cami
      Den grønne: Trophy wife

      Det er i hvert fald det der står i toppen af dem. :O)

      Slet
  3. Har du fundet essie lakkerne til en god pris? Og hvor? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fandt disse i Matas, hvor der lige nu er 2 for 3's pris. Hvilket er 200kr for 3 (De koster 100 stykket) Jeg ved ikke om jeg vil sige, at det er et super tilbud. Da jeg har set dem i Tyskland til det halve (Altså 3 for 100kr.) Ellers sælges de forholdvis billigt på Cocopanda.dk :-)

      Slet
  4. I love shopping! and I love that gold necklace. Very pretty! :)
    would you like to follow each other via GFC/bloglovin? let me know soon so I could do the same! :)
    have a nice day! :)

    http://itsjilliansday.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tak for din søde kommentar på min blog! <3
    Jeg vil gerne følges, og følger dig nu!

    // Emilia Padilla
    bypadilla.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg følger også dig nu! :-)

      Slet
  6. tak for kommentaren på min blog, vil gerne følges, følger dig nu :)

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Tak for din kommentar på mi blog! Jeg vi meget gerne føles! :D
    - Super gode køb du har gjort dig der ;)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig lækkert! Følger dig nu via. GFC :-)

      Slet
  8. Super lækre ting du har fået købt dig!
    Skal vi følges, både blive fast læser og på Bloglovin? :-)

    // valentinaniewandt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil jeg gerne - har lige smidt en kommentar på din blog. :O)

      Slet
    2. Følger dig nu, begge steder :-)
      // Valentinaniewandt.blogspot.dk

      Slet

Dejlige mennesker