fredag den 3. januar 2014

Julegaver 2013

Jeg ved godt jeg er liiiidt sent på den men altså - Her er de ting som jeg fik i julegave. Udover det var jeg her i dag var jeg ude til Januar udsalg og fik også købt en masse lækre ting!

Marc Jacobs gaveæske
Lidt forskelligt fra matas
Gavekort + 1400 kr
En lækker strik, desværre for stor
Et halstørklæde + penge
Jeg fik også lidt makeup
Endnu en parfume
Jeg fik også nogle andre ting, som jeg desværre ikke har billeder af. Blandt andet noget tøj som er til vask og nogle øreringe

Hvad synes i om mine gaver? Hvad fik i selv?

7 kommentarer:

  1. Elsker Daisy parfumen, har også selv en. :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogen smækre gaver :-D Hehe <3

    Har også vist mine gaver på bloggen, hvis du vil se :-)

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg super gerne, kigger forbi! :-)

      Slet
  3. super super lækre gaver, åh elsker bare daisy parfumen! :)
    Tusind tak for din søde kommentar på min blog, min halskæde er fra guld centret.
    Du spurgte om vi skulle følges? Det kan vi godt, følger dig nu, og håber du vil gå ind og gøre det samme!
    Hav en dejlig dag.
    Knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg følger også dig nu - og din halskæde er simpelthen så super fin! :)

      Slet

Dejlige mennesker