tirsdag den 28. januar 2014

Lækreste aftensmad!


Her i går fik jeg den lækreste ret (Og sund, hvis man ser bort fra brød og chips) Jeg elsker tortillas! Det er uden tvivl en af mine ynglings retter. Så jeg valgte at tage et par billeder af min mad og dele lidt ud. Måske som inspiration for nogle andre?
Vi fik desuden en masse sne i går. Kunne i være interesserede i at se nogle sne billeder fra hvor jeg bor? Eller er der nogle andre ting i gerne vil se på bloggen. Jeg er meget åben overfor alle slags bud.

Er der noget i vil se på bloggen? Hvad er jeres livret?

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det var det virkelig også!! :-)

      Slet
  2. vildt lækker blog du har! Har du lyst til at følges via bloglovin? :)
    - http://www.bloglovin.com/blog/11655187

    SvarSlet
  3. Ville være fedt med nogle flere DIY :)
    Min livret er absolut spaghetti med kødsovs, men den ret her er en tæt efterfølger :)(y)

    -Caroline
    http://beautifulmagasin.blogspot.dk

    Lyst til at følges? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det vil jeg da gerne!
      Kødsovs og spaghetti er også vildt lækkert. :D

      Slet

Dejlige mennesker