onsdag den 8. januar 2014

New in | Matas


Jeg var i matas i mandags efter skole. Jeg var fristet til at endnu en gang købe 3 for 2 essie lakker, for jeg er simpelthen så vilde med dem! Dog tænkte jeg også at det måske var en smule spild af penge eftersom jeg er lidt on and off neglebidder.
I stedet fandt jeg Essies topcoat til 109,95kr. Den kan også købes på deres hjemmeside her. På deres side kan i også benytte jer af det lækre tilbud.
Jeg købte også en Eos læbepomade. Det blev den med mint, da jeg kom til at smide min gamle væk. Det er helt klart min ynglings ud af de 4 jeg har. Den er så lækker på læberne! Jeg tror jeg gav 80kr for den, i hvert fald deromkring.
Og så vil jeg gerne lige tippe jer om, at billigvoks.dk lige nu har 24 forskellige essie lakker for henholdvis 49 og 39 kroner - i kan finde tilbudet lige her Men det gælder altså kun de næste 21 timer, så hvis i vil benytte jer af tilbudet så skal i være hurtige!

Ejer du nogle af produkterne? Hvad synes du Essie lakkerne/Eos læbepomaderne? 

11 kommentarer:

  1. EOS læbepommaderne er så lækre i designet.. har selv summerfruit :-)

    Tjek gerne min blog ud:
    hvidbrunette.blogspot.dk

    Knus
    Celina

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også rigtig god! :O)

      Slet
  2. Vil også gerne have en eos! Må hellere snart ud og købe en :))

    Kig gerne forbi:
    // valentinaniewandt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg kun anbefale at du gør! :D

      Slet
  3. Fede køb! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Elsker eos!

    victoriaschluter.blogspot.com

    SvarSlet
  5. sikke nogle fine ting!

    - Forresten har jeg en giveaway igang på min blog, hvor du kan vinde et CASIO ur! Tjek det ud her: http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2014/01/jeg-har-vret-sa-heldig-at-superstar_6792.html#comment-form

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhhh det lyder spændende! Kigger lige forbi :O)

      Slet
  6. Elsker virkelig EOS! - Fine sager du har købt :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet

Dejlige mennesker