søndag den 12. januar 2014

Nyt klædeskab | før&efter

I dag kom jeg hjem fra min far (Som har fødselsdag, stort tillykke til ham!!) og derhjemme ventede mit nye klædeskab på mig. Eller jeg ved egentlig ikke om man kan kalde det et klædeskab. Jeg havde først set det hjemme hos min bror og var ellevild med det. Derefter tog jeg et billede af navnet på det og tjekkede det ud på jysk's hjemmeside. Jeg var så heldig at det i netop denne uge var på tilbud til sølle 150kr. Altså det er jo ingen penge, men der er heller ikke så meget med i pakken. Rigtig hører der sådan en beklædnings overtræk med til, men jeg vil hellere have det sådan her. - Det er heller ikke så kønt. 
De grønne kasser skal nok blive skiftet ud med tiden, men de hvide var for store til at stå der.Og lysskæden var mit eget touch. Jeg elsker lysskæder og har endda 2 på mit værelse. I LOVE IT! 
Hvis i skulle være interesserede i det, kan i finde det her


Hvad synes i om mine nye forandring? Kan i lide det eller ej?

20 kommentarer:

  1. Wow, det ser rigtig godt ud :-)

    Knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Fed forandring! Og lyskæden giver et vildt fedt tuch. Dog ønsker jeg mig vildt meget et klædeskab med skydelåger, da jeg hader at have mit tøj på display. Vil hellere have det gemt væk, men stadig hængt op. Ville elske at se resten af dit værelse!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville også elske et stor klædeskab med skydelåger. Det er der desværre bare ikke plads til på mit værelse, øvøv! :(
      Overvejer at lave en video med mit nye kamera, af mit værelse :O)

      Slet
  3. Det er SÅ fint!!

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Wow, sikke en flot forandring!

    kig gerne forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja.. Er også selv lidt overrasket over det. :D

      Slet
  5. Ej, det er jo vildt fedt :-) Er så meget vild med det!!!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er dejligt at høre! :D

      Slet
  6. Det ser så fint ud :-D Rigtig flot!

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
  7. wauw hvor er det bare lækkert!!!
    Super fed forandring, hvor er jeg bare misundelig!

    Hav en god dag.
    Knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også selv lidt stolt over resultatet! Mange tak! :O)

      Slet
  8. Så flot!

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Virkelig fedt "klædeskab". Bliver jo helt misundlig!
    - Amaliejj.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Ej hvor det nice! :-D Love it!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  11. wow, hvor er det fedt!!

    forresten har jeg en giveaway igang, hvor du kan finde et CASIO UR! Tjek det her: http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2014/01/jeg-har-vret-sa-heldig-at-superstar_6792.html#comment-form

    SvarSlet

Dejlige mennesker