onsdag den 15. januar 2014

Review | Matas skrubbemaske

Jeg fik en kommentar fra en læser, om jeg ikke havde lyst til at lave et review af denne maske fra matas.
Jeg vil dog starte med at sige, at jeg bruger, udover denne skrubbemaske, andre renseprodukter og derfor kan jeg ikke 100% fastslå at det er lige præcis dette produkt som har gjort underværker for min hud.

Masken er tilsat Vitamin B3 og kamille, og så er den ude parfume. Matas serien, har faktisk hele 3 forskellige skrubbemasker. De kan findes her og her
De koster alle 3 kun 54,95kr for 80ml og det synes jeg er meget billigt.

Jeg tog et billede sådan så i kunne få en nogenlunde idé om, hvordan indholdet ser ud. I masken er der små slibekorn, til at fjerne de døde hudceller.

Før anvendelse:
Vejledningen hedder således:
1. Fordel masken på den fugtige hud
2. Massér med så cirkelbevægelser
3. Fjern masken med lunkent vand

Det er lige så simpelt som det lyder, dog vil jeg helt klart anbefale at man bruger masken fx når man er i bad, for så behøver man ikke at koncentrere sig om hvorvidt man får i håret/hårgrænsen.
Matas anbefaler at man bruger den 1-2 gange om ugen og jeg valgte så at bruge den to gange. Med hensyn til hvor stor en mængde jeg bruger, så er det max det dobbelte af det der er på billedet.
Konsistensen er god. Ikke for tyk, men heller ikke for vandet så den er nem at fordele i ansigtet. Lugten er meget neutral. Ikke noget at råbe hurra for, (Den minder mig lidt om lugten af lim) men jeg havde heller ikke forventet den bedste duft eftersom produkt er uden parfume.

Efter anvendelse:
Som sagt har jeg brugt den 2 gange om ugen. Jeg elsker følelsen efter at jeg har brugt den, for min hud er bare så blød og dejlig! Desuden synes jeg også at min hud er blevet pænere efterfølgende.
(Dog skal det siges at min hud lever i perioder med hensyn til udslæt. Nogle gange er der en masse og så forsvinder det og sådan forsætter det) Så det kan også være det der har gjort det.
Min hud er dog blevet blødere at røre ved og det føles skønt.

Hvad synes jeg?
Med alt taget i behold synes jeg det er et godt produkt. Prisen er meget lav, hvilket tæller meget op i min verden og jeg har jo ikke fået grimmere hud efter at have brugt den.
Jeg vil uden tvivl anbefale jer til at ofre de 50kr+det løse og prøve produktet og se om det er noget for jer. Der er ikke noget at miste fra mit synspunkt af. I må meget gerne smide en kommentar hvis i kender til produktet og hvad i synes om det!

Hvad synes i om anmeldelsen? Kan i bruge den?

14 kommentarer:

  1. Hvor er det rart, at du går sådan i dybten i det her review! Det er gør det så meget nemmere for læserne (eller ihvertfald mig selv) at vurdere om, produktet er et muligt køb eller ej :-)

    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for de dejlige ord! Det er super skønt at få lidt positiv respons, når man har brugt så lang tid. Håber du kunne bruge anmeldelsen :-)

      Slet
    2. Det kunne jeg i den grad! Sidder stadig og leger med tanken om at købe den, så fanget min interesse det har dit indlæg ihvertfald :D

      Slet
    3. Det er jeg super glad for at høre! :D

      Slet
  2. Jeg synes personligt godt om matas egne produkter, men det skal ofte bruges over længere tid for godt resultat :-)

    knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vel fra person til person. :-)

      Slet
  3. Når jeg bruger ansigtsmasker bruger jeg faktisk stort set også altid de stribede fra Matas - Dog synes jeg godt min hud kan blive lidt "irriteret" de første par gange jeg bruger deres maske, hvis det er længe siden sidst. Så jeg føler jeg skal bruge dem et par uger før der er resultat, men sådan er det jo ofte :-) Lækker kvalitet til en lækker pris! :-)

    Dejligt, uddybende review!

    - Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig i - lækker kvalitet til en lækker pris! :-)

      Slet
  4. Dejligt med en anmeldelse!
    - Det kunne da være man skulle investere i sådan en sag ;)

    Knus - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg at du skal! Der er i hvert fald ikke noget at miste, andet end en 50'er :D

      Slet
  5. Fedt slags indlæg! Btw så kan jeg virkelig godt lide din nye garderobe :-)
    Og tak for din kommentar.

    Kig gerne forbi igen en anden gang:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihihi mange tak! Er selv lidt stolt af min garderobe. :-)
      - Det vil jeg gøre!

      Slet
  6. Lækkert med en anmeldelse! Tror jeg skal ud og have fat i den :)

    Det ville glæde mig meget, hvis du ville kigge forbi min blog http://bycamillalm.blogspot.dk/
    eller min salgsblog http://camillassalgsblog.blogspot.dk/ hvor jeg både sælger sko, jakker, bukser, toppe, strikke og mere!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en god plan!
      - Jeg kigger forbi :-)

      Slet

Dejlige mennesker