onsdag den 12. februar 2014

17 års fødselsdag

I mandags holdte jeg min 17-års fødselsdag for pigerne. Min bror var så dejlig at lade mig låne ham og hans kammerats lejlighed, den ligger nemlig i byen. Jeg har godt nok først fødselsdag imorgen. Det var en rigtig god aften, jeg fik lækre gaver og min bror var en skide god bartender!
Der kom flere efter billedet var taget, men der fik vi desværre ikke taget et fællesbillede.

Og et billede af fødselaren, hvis i nu ikke kunne genkende mig, hihi.
Dagen i går var stille og rolig. Nu skal jeg ud og handle ind til min fødselsdag imorgen!
Og så vil jeg gerne sige 1000-tak til alle jer der følger min blog! Jeg har nemlig rundet 150 følgere via. GFC, jeg er så glad!

Kunne i tænke jer at se mine gaver?

4 kommentarer:

  1. Utrolig smukt og godt billede af dig! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, hvor er du sød! :-)

      Slet
  2. Hvor er du bare smuk! :-)
    Kig endelig forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Tillykke med de 17! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet

Dejlige mennesker