mandag den 17. februar 2014

Birthday presents | Part 1

På det øverste billede ser i alle mine gaver. Jeg har dog kun valgt at vise nogle af dem i det her indlæg, for ellers synes jeg at der ville komme alt for mange billeder.
Jeg har fået en masse lækre gaver - deriblandt neglelakker, smykker, tøj og penge. Min eos er den med blåbær. Den dufter SINDSYGT godt. Og mit fotoalbum er ikke lige kommet med på den øverste billede, men det går jo nok.
Jeg har også fået 2  trøjer mere end på billedet, men de er altså til vask.

ps. husk bloggens giveaway lige her

Hvad synes i om mine gaver?

7 kommentarer:

  1. hvad er navnene på essie neglelakkerne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den blå: Aruba blue
      Den orange: Sunday Funday
      Den lilla: Jeg er desværre kommet til at pille mærkaten af :)

      Slet
  2. Hvor er det bare nogle fine gaver! Er især vild med koppen og øreringene :-D

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Dejlige gaver, dit heldige asen:-)
    Nyd gaverne. Jeg er vild med dine øreringe og neglelakker.

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  4. så lækre gaver!
    Har selv den samme kop og den er intet mindre end perfekt til en aften med serier og lækker the<3

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Super fine gaver :-)

    Knus Mia <3
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
  6. Det var da nogle skønne gaver :)
    Håber du havde en dejlig dag!

    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet

Dejlige mennesker