søndag den 9. februar 2014

Giveaway | Vind 4 valgfrie neglelakker


I samarbejde med Shop Cici, afholder jeg nu en giveaway hvor i kan vælge 4 forskellige neglelakker. I kan se det kæmpestore udvalg lige her 
De har lige fået nogle af de skønneste glimmer neglelakker i sortimentet. De fire jeg har brugt på billedet, er blot kun nogle af dem. (Det var bare mine ynglings) De har selvfølgelig også helt almindelige lakker som kan bruges til enhver anledning.
De sælger også en masse forskelligt makeup og hårprodukter. Jeg kan klart anbefale jer alle at kigge forbi!
Og hvis i nu ikke er den heldige, når den tid kommer, så er lakkerne altså vildt billige og så kan man jo investerer i dem selv.

Reglerne denne gang er meget simple (De 3 regler skal overholdes)

1. Du skal bo i Danmark
2. Følge Shop Cici's facebook side som du kan gøre lige her
3. Følge bloggen via. GFC og lægge en kommentar med dit fulde og email.

Vinderen trækkes d. 28 februar

**Denne giveaway er sponsoreret af Shop Cici**

Husk bloggens anden  giveaway som i kan finde lige her

24 kommentarer:

  1. Jeg synes godt om Shop Cici og følger dig via GFC :)
    Mit navn er Katrine Sommer, og min email er mycowpillow@gmail.com

    SvarSlet
  2. Så lækkert altså! Krydser mine fingre! :-)

    milleeckert@gmail.com
    Michelle Eckert

    God søndag ♥ -

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Rigtig god søndag aften!

    Virkeligt flotte neglelakker fra Shop Cici, de måtte meget gerne pryde mine negle:-)
    Så jeg krydser fingre.
    Er din trofaste følger på GFC.

    uglen3@gmail.com
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Emma Hertzum.

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg deltager helt klart!

    Kamilla Nielsen

    kamillawn91@gmail.com

    SvarSlet
  6. Fed giveaway, eeeelsker lakker :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  7. smukke farver, så jeg deltager gladeligt!
    mare6100@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Uh, jeg håber jeg vinder! :-)

    Marie Lerche Andersen
    Marielerche@live.dk

    SvarSlet
  9. Man kan aldrig få for mange neglelakker, så jeg deltager!

    Signe_n_a(a)hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg krydser fingre :)

    Minela
    minela96@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Super skøn give away <3 vil krydse fingre ;-)

    karina@hemmelig.dk

    SvarSlet
  12. Jeg deltager gerne :D

    Christina
    krumme.rand@gmail.com

    krummerand.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Sikke mange lækre farver der er ;-)
    Julie Jensen
    Juliejensen73@icloud.com

    SvarSlet
  14. Krydser finger for det bliver mig.
    Mette Gunthel Nielsen gunthel@gmail.com

    SvarSlet
  15. Deltager!

    Sarah Riisager - sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  16. Deltager - trine229 trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  17. Krydser fingre <3

    Jeanne Dideriksen - jeanneart@hotmail.dk

    SvarSlet
  18. vil gerne være med :D

    tinerdk@gmail.com

    SvarSlet
  19. Hvad hvis man ikke har GFC? :(

    /Frida

    SvarSlet
  20. Jeg vil selvfølgelig også gerne være med :)

    jane_m_lindeberg@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Fine, fine lakker!
    Og så mange at vælge imellem. Det er jo rent slaraffenland (hvis man alttså vinder ;P)

    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  22. Deltager :))

    Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage! :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet

Dejlige mennesker