onsdag den 26. februar 2014

Goodiebox | Februar 2014

I dag kunne jeg hente min goodiebox for denne måned på posthuset. Jeg havde temmelig høje forventninger, da januar-boksen var en kæmpe skuffelse.
Boksen i denne måned synes jeg selv var bedre. Der var 2 fullsize produkter, som er en Dry Conditioner og en blush, som i ser farven på, på nederste billede. Der var også nogle lakridser med i boksen, men dem spiste jeg med det samme på vej hjem i bilen. De smagte godt!
Jeg glæder mig til at prøve Dry conditioner, selvom jeg faktisk ikke aner hvad det er... Og jeg synes også blushen er rigtig fin i farven.

I boksen var der:

PERCY & REED NU FUSS FABULOUSNESS DRY CONDITIONER Est. pris 150 ml. er 110kr.
PLAISER SHOWER CREAM SENSITIVE SKIN 220 ml. koster 79,95kr.
JORGOBÉ WHITE TEA BALANCING CREAM 50 ml. koster 168kr.
JORGOBÉ THE ORIGINAL BLACK PEEL OFF MASK 100 ml. koster 198kr.
TEEZ TEND COSMETICS BE BLUSHIOUS Full size koster 180,60kr.
EUCERIN AQUAPORIN LOTION RICH 400 ml. koster 104,95kr.
MALACO VIVA LAKRIDS 130 gr. koster 19,95kr.

Jeg er glad for min abonnement, men jeg er dog også glad for at jeg ikke selv betaler, for så godt synes jeg heller ikke det har været her på det sidste. Og slet ikke hvis man kigger tilbage på de tidligere bokse for et års tid siden. Krydser fingre for at standarten kommer op igen.
Husk desuden min giveaway lige her - vinderen findes i overmorgen!

Har i abonnement på goodiebox? Hvad synes i om månedens boks?

1 kommentar:

  1. Jeg har abonnement, og har haft det længe. Jeg elsker den skønne overraskelse hver måned. De kan ikke tilfredsstille os allesammen hver gang. Der har været få bokse hvor jeg virkelig tænkte, at det var dråben, men igen, må jeg huske på, at det er en boks til at lade os medlemmer prøve os ud i forskellige prøver, medium str samt full size produkter for at se om det er noget for os, samt boksen kun koster 99,- (eksl. fragt). Men hvis man har haft en boks, fyldt med full size, luksus produkter, så kommer man hurtigt til at forvente det samme eller mere næste gang boksen kommer :D <3

    SvarSlet

Dejlige mennesker