onsdag den 5. februar 2014

New in | Skønheds lækkerier


Her for et par dage siden der modtog jeg en lækker pakke. Den bestod af 3 essie neglelakker, selvom der faktisk skulle have haft været 4 i. Desværre var den ene udsolgt og de havde ikke skrevet det til mig, kun på en seddel i pakken, øvøvøv jeg er skuffet.
Man kan aldrig gå galt i byen med Essie lakker, selv min mor elsker dem.
Jeg troede faktisk at Aussie hårkuren ville være større, men havde vidst ikke kigget ordentligt efter på indholdet af bøtten.
Paul Mitchell er et gude produkt, som virkelig hjælper mig og mine fimmerhår. Jeg har brugt den for laaaang tid siden (og havde faktisk glemt alt om produktet) men da jeg så, så det på siden måtte jeg eje det. Jeg bruger ikke mere end et enkelt tryk, så det burde være til en evighed.

Hvad synes i om mine køb?

12 kommentarer:

  1. Du skal da huske at skrive navnene på neglelakkerne ;) eller kan man jo ikke gå ud at købe dem, haha... hvad hedder de? :)
    - Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha ja, det har du da helt ret i. Vil jeg huske fremover. :D

      De hedder:
      Lyserøde: Check-up
      Creme: Sheer Bliss
      Pink: Fancy Delancy

      Slet
  2. lækre sager!

    Kig gerne forbi,
    stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Åhh lækre produkter søde :-) Godt køb.
    Jeg har forresten en giveaway på min blog http://camilla-soerensen.blogspot.dk/2014/02/giveaway.html

    Kiss <3
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder spændende! Jeg kigger forbi :)

      Slet
  4. Alt for lækre køb søde Mia! :-)

    Kig meget gerne forbi min nye blog. Jeg er rykket fra blogspot over til bloggers delight, og det ville betyde rigtig meget, hvis du ville kigge forbi, og tjekke den ud ♥

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kigger uden tvivl forbi søde Michelle <3

      Slet
  5. Rigtig lækre køb elsker alle de neglelakke du har fået købt dig! :-D Farverne så flotte!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig - Elsker Essie! :D

      Slet
  6. Uh, det er nogle rigtig lækre køb :D
    Kan kun give dig ret i det med Essielakkene, de duer hver gang <3

    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet

Dejlige mennesker