søndag den 30. marts 2014

Goodiebox marts | Pink spring

For et par dage siden modtog jeg min goodiebox for marts måned. Den var super lækker og en af de bedste jeg har modtaget indtil videre. Dejligt, dejligt. Læbepomaden er virkelig skøn og prøveparfumen er så god. Den dufter ekstremt godt og den må jeg bare eje, når jeg endelig har råd!
Boksen indholdt:
VICHY IDÉALIA DAY CREAM 50 ml. koster 219 kr.
VICHY IDÉALIA EYES 15 ml. koster 219 kr. 
LANCÔME LIP COVER Full size koster 220 kr. 
SO SUSAN 4-FREE NAIL LACQUER Estimeret pris for full size i DK er 100 kr. 
ESCADA BORN IN PARADISE 50 ml. koster 445 kr. 
RITUALS MIRACLE BALM 75 ml. koster 85 kr. 
A-DERMA SENSIFLUID ULTRA-RICH FOAMING GEL 250 ml. koster 129,50 kr. 
LABELLO VITAMIN SHAKE CRANBERRY & RASPBERRY Full size koster 19,80 kr.

I kan læse mere om goodiebox lige her http://www.goodiebox.dk/ da jeg synes alle skal have muligheden for, at få denne lækre boks en om måneden.

Har i et goodiebox abonnement? Hvad synes i om månedes goodiebox?

3 kommentarer:

  1. ej hvor lækkert med sådan en goodiebox!!
    knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Lækker goodiebox!

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. ELSKER goodiebox, har selv haft abonnement i snart to år. Desværre er der gået koks i det, så denne måneds box har jeg ikke modtaget :-( Øv øv!

    Knus,
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet

Dejlige mennesker