mandag den 31. marts 2014

Healthy dinner.

Dette var dagens aftensmad. Sund og simpelt(i en mindre grad). Det smagte rigtig godt og mættede helt vildt. En masse salat, laks, lidt brød, hytteost osv.
Hvad går jeg ellers og laver? hmm.. For tiden har jeg været meget på arbejde. Jeg har fået min første løn i dag, hvilket var ret lille da den er fra mine oplæringstimer - så derfor glæder jeg mig helt vildt til om en måned hvor jeg får min første rigtige løn.
Min kæreste og jeg har 2 års dag imorgen og jeg ved allerede en af mine gaver. Jeg har ønsket mig flere huller i ørene og det giver han mig så. Det skal jeg have lavet imorgen sammen med ham, det bliver så dejligt.

Hvad går i og laver? Hvad tænker i om min aftensmad?

6 kommentarer:

  1. fuuuuuck hvor ser det lækkert ud, elsker madbilleder!!!

    SvarSlet
  2. Ej hvor ser det da bare vildt lækkert ud :-) Bliver helt sulten.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud! Og tillykke med jeres 2 års dag :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Ser rigtig godt ud! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Har lige spist ultra lækker aftensmad og er fuldstændig mæt... Så fik jeg øje på det her billede ;)

    SvarSlet
  6. Hvor ser det super godt ud, mhm! Og stort tillykke med jeres 2 års dag! :)

    Kig gerne med på bloggen, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Dejlige mennesker