tirsdag den 11. marts 2014

New in | Sikke et kup


I dag gjorde jeg mig et kup! Jeg har købt 'nye' sko, for kun 75 kroner. Jeg har købt dem af en anden person som bor i Vordingborg (Den by jeg gå i skole i) og de er ikke brugt før. De er super pæne og rigtig enkle. Jeg købte dem faktisk fordi jeg ikke er særlig god til stiletter og tænkte, at det ville være en god start med kilehæle.
Det er virkelig fantastisk når man får lavet sådan nogle gode og billige handler. Jeg er meget glad og tilfreds.

Hvordan har i nydt det dejlige vejr? Hvad synes i om mine nye sko?

2 kommentarer:

  1. Lækkert! Fik selv et par sko i ægte læder igår til sølle 100 kroner, det er så fedt med udsalg.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de bare fine! Hav en dejlig weekend <3
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet

Dejlige mennesker