søndag den 27. juli 2014

Goodiebox | Juli 2014 | Greenish beauty

I går kom jeg hjem fra min kæreste og på min værelse ventede 2 pakker på min ankomst. Den ene pakke var en fra billigvoks.dk, som jeg viser indholdet af senere. Den anden pakke var min kære goodiebox, som jeg elsker at modtage hver måned. Indholdet denne gang var dog ikke så meget mig, men den har helt klart været pengene værd. Drops of youth som ses på nederste billede er 375,- og boksen koster 139,- inklusiv fragt. Jeg har derfor lavet en handel med min mor, at jeg får en bestemt parfume næste gang vi er på færgen til Tyskland og så får hun den.
Jeg ved egentlig ikke hvad jeg skal sige om resten af boksen. De der handsker til hænderne(eller hvad det nu er) kan jeg ikke rigtig finde ud af, hvordan det fungere.
Det er noget boxen mangler. Det er en guide til hvordan man bruger de forskellige ting, for tit er jeg bare et stort spørgsmålstegn. Derudover kan man ikke sige jeg er den bedste i verden til at søge på google og ja, tit ender det med at jeg bare prøver mig frem. Hvis abonnementet skulle være noget for jer, kan det findes her

Modtager i en månedligt goodiebox? Hvad tænker i om denne box?

7 kommentarer:

  1. Super blogindlæg! Altid godt at kunne forhandle med sin mor! 10/10 would read again!

    SvarSlet
  2. Jeg elsker boksen :) Synes det er vildt den har værdi for over 400 kroner.

    Der står små stikord på det kort man får med, hvad produkterne er og for det meste også hvor det er meningen man skal bruge det. Ellers står der for det meste bagpå produkterne hvordan man gør :)

    Dejlig handel med din mor! Fedt at I kunne gøre sådan :D

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja læser også altid papiret, dog kan jeg stadig være i tvivl. :(
      - og ja, det er super fedt!

      Slet
  3. Jeg elsker virkelig boksen, den er mit højdepunkt hver måned, sjovt nok! :p

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg er ikke tilmeldt nogle goodiebox, men leder efter alternativer her i Danmark. Det kan være, at det her er noget, jeg skulle tage at prøve. Er det full-size prøver, der kommer med, eller er det små prøver af mange forskellige ting? Og er det mest cremer/parfumer eller makeup?

    industrialbarbie.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Sikke en super lække googiebox! Dejlig ting der er i den :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet

Dejlige mennesker