torsdag den 24. juli 2014

Rum9


På Rum9.dk ser du farverige, funktionelle hverdagsting, som skal skabe hverdagsmagi i rummene i dit hjem eller bare på dit værelse. Jeg har på overstående collage fundet et lille uddrag blandt mine favoritter og delt dem med jer. Størrelserne på alle tingene kan selvfølgelig ses på hjemmesiden og collagen kan godt snyde lidt i størrelses forhold. Det er en onlineshop fyldt med nips-ting, så det er lige noget for sådan en som mig. Udover nips findes der blandt andet også køkkenting, som kunne være en ideal gave til enten familie eller bekendte. Fragten ligger på 45DKK og den er gratis på køb over 500,- Hvilket jeg meget hurtigt kunne få brugt derinde. Jeg er selv lige blevet ejeren af 2 styks af denne fyrfadsstage. Det er den som ses til højre og er grå indenvendigt. 

Hvis man skulle befinde sig på Sydsjælland eller derned, kan man også besøge den fysiske butik som finde på: 
Storegade 19, 4780 Stege 
Man kan også finde Rum9 på facebook (her) og på instagram (her) Hvor der dagligt bliver opdateret med nyheder, tilbud og billeder. 


På shoppen og i butikken forhandles blandt andet:
 

Hvad ville i sige til giveaway fra shoppen? Hvilken ting er jeres ynglings?

7 kommentarer:

  1. Sikke nogle søde ting og prisen er heller ikke helt gal :)) <3
    http://wordsbychristina.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ej jeg er vild med de høje lysestager.. Er bare så nærig med porto desværre. =P

    SvarSlet
  3. Sikke nogen fine sager, elsker pyntegenstande!

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  4. Super fine sager og til en god pris! :)
    - Super skøn blog du har her. Lyst til at følges? Både via GFC og Bloglovin?

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Lækre ting!

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Ej en masse lækre ting! Jeg må vist lige ind og kigge nærmere på shoppen :D

    Knus <3
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet

Dejlige mennesker